zondag 8 augustus 2010

Club Brugge 4 - Sint-Truiden 1


Normaal brengt mijn aanwezigheid tijdens een voetbalwedstrijd de teams niet veel geluk. De laatste wedstrijden die ik bijwoonde, werden allemaal verloren door mijn favoriete teams. Duitsland verloor tegen Spanje, Aachen versloeg de 1. FC Nürenberg met 6-2. En gisteren had ik kaarten voor Club Brugge tegen Sint-Truiden, een wedstrijd uit de tweede speeldag van de Jupiler Pro League. Gelukkig viel het deze keer reuze mee.



Het was mijn eerste keer in het Jan Breydelstation en ik was aangenaam verrast door de vriendelijke sfeer die rond het stadion hangt. Een paar souvenirkraampjes, wat hamburgertenten en verder veel blauw/zwart die zonder problemen in het stadion geraken. Een vriendelijke kaartjesknipper en hop ik was binnen. De wedstrijd zelf was een streling voor het oog, vooral in de eerste helft. Ik had goede plaatsen in de Oost tribune en zag Peresic, Odjidja en Blondel de netten treffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten